امروز جمعه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۷
صفحه اصلی اخبار تازه های جهش  اپلیکیشن اتوماسیون مالی و اداری جهش همراه - اندروید
اپلیکیشن اتوماسیون مالی و اداری جهش همراه - اندروید PDF چاپ نامه الکترونیک

هر روز که زمان سپری می شود مردم با گوشی های هوشمند خود بیشتر خو می گیرند و در همین راستا شرکت های نرم افزاری و برنامه نویسان

با برنامه های متنوع کار روز مره ی مردم را تا حد بسیار زیادی راحت کرده اند و اکنون ما به جایی رسیده ایم که کمتر برای انجام کارهای اینترنتی به رایانه خود مراجعه می کنیم مگر آنکه که مجبور شویم…مثلا شاید انجام فعالیت های اداری داخلی( برای بیمارستان ها،شرکت ها و اداره ها ) ما را مجبور کند به مرورگر اکسپلورر متوسل شویم !

جهش همراه

حال گروه نرم افزاری جهش بر آن شد که نرم افزاری به منظور حل این مشکل برای شما فراهم آورد بدین صورت که نرم افزار (در حال حاضر گوشی های هوشمند و تبلت های با سیستم عامل اندروید و ios با لایه های امنیتی قدرتمند) دارای ویژگی های زیر است؛


الف. امکاناتی ویژه برای مدیران و پرسنل شرکت های بازرگانی و صنعتی:

1. امکان ارتباط از هرنقطه مکانی و در هر زمان با کلیه نرم افزار ها و اتوماسیون های مالی، اداری و صنعتی تحت بانک اطلاعاتی Oracel ، SQL Server و Access .

2. امکان ارائه گزارشات حسابداری.

3. دریافت آخرین وضعیت تراکنش مالی انجام شده.

4. گزارش از چک های پرداختی ، دریافتی و در جریان وصول سررسید.

5. کلیه گزارشات انبار اعم از موجودی کالا ، گردش کالا و کالاهایی که به نقطه سفارش و بحرانی رسیده اند.

6. انجام عملیات فروش.

7. کلیه گزارشات و نمودارهای مدیریتی مربوط به فروش.

8. دریافت آخرین وضعیت فاکتور های صادر شده.

9. دریافت گزارش های مرتبط با خواب کالا.

10. دریافت درخواست ها ، سندها و سایر اطلاعاتی که توسط شما نیاز به امضای الکترونیکی فوری دارند و امضا نمودن آن ها.

11. رویت کارتابل، کارها و نامه های ارجاع شده.

12. نمایش و عملیات مربوط به درخواست های خدمات پس از فروش ارجاع شده به کارشناس ( تکنسین ) خدمات.

13. صدور درخواست مرخصی پرسنل.

14. تایید درخواست های ارسال شد.

15. دریافت فیش حقوقی پرسنل.

16. مدیریت کاربران جامع و امن.

و سایر امکاناتی که فراخور نیاز اینگونه سازمان ها به سیستم اضافه خواهد شد.


ب. امکاناتی ویژه برای مدیران و پرسنل کلیه سازمان های کوچک، متوسط و بزرگ دولتی و خصوصی:

1. امکان ارتباط هرنقطه مکانی و در هر زمان با کلیه نرم افزار ها و اتوماسیون های سازمانی و اداری تحت بانک اطلاعاتی Oracel ، SQL Server و Access .

2. انجام کلیه عملیات، فرایندها و گزارشگیری های نموداری و آماری درون سازمانی.

3. رویت کارتابل، کارها و نامه های ارجاع شده.

4. صدور درخواست مرخصی پرسنل.

5. تایید درخواست های ارسال شد.

6. دریافت فیش حقوقی پرسنل.

7. مدیریت کاربران جامع و امن.

و سایر امکاناتی که فراخور نیاز اینگونه سازمان ها باشد به سیستم اضافه خواهد شد.


آخرین به روز رسانی در شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۱
 
آدرس دفتر مرکزی: تهران، خیابان دکتر فاطمی، تقاطع کارگر شمالی، شماره ۱۹۴ ؛  خطوط ویژه: ۴٨۵ ۴٨۵ ۲۲ (۰۲۱) ؛  ایمیل: info@JaheshSoftware.iR