امروز چهارشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۷
صفحه اصلی اخبار تازه های جهش  امکانات ویژه نرم افزار انبار جهش نوین
امکانات ویژه نرم افزار انبار جهش نوین PDF چاپ نامه الکترونیک
آیا از امکانات و قابلیت های نرم افزار انبار جهش نوین اطلاع دارید؟...

در این هفته می خواهیم مروری داشته باشیم بر قابلیت های نرم افزار انبار جهش نوین، اما ابتدا مقدمه ای داریم بر عمده فعالیت های سیستم انبار و سپس بصورت مفصل قابلیت های ویژه در سیستم انبار نرم افزار جهش نوین را توضیح خواهیم داد؛
سیستم انبار و حسابداری انبار؛ کار ثبت و نگهداری اطلاعات تمام فرآیندهای مرتبط با ورود و خروج کالا و تغییرات کالا در انبار اعم از خرید، مصرف، تولید، فروش، ضایعات، امانی، انتقالی و انبارگردانی را انجام می‌دهد. در سیستم انبار و حسابداری انبار، اطلاعات مبلغی کالا به روش‌های میانگین و فایفو و براساس هزینه‌یابی ساده و استاندارد محاسبه و نگهداری می‌شود.
همچنین در این سیستم امکان انجام تمام عملیات مربوط به انبارگردانی و شناسایی اضافات و کسورات انبار نیز در نظر گرفته شده است و در ‌‌نهایت با ثبت اسناد حسابداری مربوطه، اطلاعات مالی کاملی در اختیار مدیران شرکت قرار خواهد گرفت.
استفاده از گزارش‌های کامل و دقیق این سیستم و همچنین یکپارچگی منسجم اطلاعاتی آن نیز با سایر سیستم‌های زنجیره ارزش سازمان مانند تدارکات، تولید و فروش، راهکاری قدرتمند را در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد تا در برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری خرید مواد و تولید و فروش محصولات، استفاده بهینه از منابع شرکت را تجربه کنند.



***امکانات و ابزارهای ویژه در سیستم انبار نرم افزار جهش نوین؛

- تعریف یک یا چند انبار و ثبت گردش کالا در آنها (انبار شناور می باشد).
- طبقه بندی کدینگ کالا بصورت درختی و شناور.
- معرفی شناسنامه کالا به صورت کد / کدفنی، بارکد، نام کالا، نام دوم / نام لاتین ، تصویر کالا، طبقه کالا، واحد سنجش، وزن، ابعاد، حجم، نقطه سفارش و بحرانی و ...
- معرفی خدمات، اموال و دارایی های ثابت و ماشین آلات بصورت مجزا.
- معرفی ویژگی کالا و اختصاص آن به کالا.
- تعریف سریال کالا، تاریخ تولید و تاریخ انقضا.
- امکان ثبت اطلاعات کامل فرمولاسیون و فرایند ساخت محصول (BOM) محصول، مصرف استاندارد مواد، ضایعات.
- مدیریت اسناد انبار، معرفی اسناد عملیاتی انبار و گردش کار آن توسط کاربر.
- ثبت یک کالا در انبارهای مختلف در یک رسید / حواله انبار.
- درج مرکز هزینه، پروژه و مبناء ورورد و خروج به روی اسناد انبار.
- انتقال کالا بین انبارها به تفکیک تعداد و مقدار.
- مدیریت درخواست های کالا.
- مدیریت درخواست های تامین / خرید / تولید.
- حسابداری انبار؛ قیمت گذازی اسناد انبار، محاسبه قیمت تمام شده (بصورت میانگین و FIFO) و ارسال اسناد به سیستم حسابداری جهت صدور سند.
- عملیات انبارگردانی و پایان دوره مالی؛ مغایرت گیری و صدور خودكار اسناد كسري و اضافي انبارگرداني.
- ارتباط با سیستم فاکتورها.
- استفاده از بارکد خوان در اسناد انبار.
- دریافت و ارسال کلیه اطلاعات از نرم افزار Excel.
- تبادل اطلاعات بین انبار و دفتر مرکزی بصورت آفلاین.
و ...

آخرین به روز رسانی در شنبه ۰۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۷
 
آدرس دفتر مرکزی: تهران، خیابان دکتر فاطمی، تقاطع کارگر شمالی، شماره ۱۹۴ ؛  خطوط ویژه: ۴٨۵ ۴٨۵ ۲۲ (۰۲۱) ؛  ایمیل: info@JaheshSoftware.iR