امروز چهارشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۷
صفحه اصلی خدمات  پشتیبانی
پشتیبانی نرم افزار جهش PDF چاپ نامه الکترونیک

support-jaheshخدمات پشتیبانی گروه سیستم های مالی ، اداری و صنعتی جهش یکی از مراحل اصلی چرخه‌ی حیات محصولات و پل ارتباطی پایدار ما با مشتریان است. تلاش می‌کنیم با رفع مشکلات و ابهامات، شرایط لازم را برای استفاده‌ی کامل‌تر شما از راهکارها و امکانات نرم‌افزاری گروه سیستم های مالی ، اداری و صنعتی جهش فراهم کنیم.

انتظارات شما پس از استفاده از امکانات نرم‌افزاری سیستم‌های یکپارچه و فرایندگرا، تغییر می‌یابد و کارشناسان پشتیبانی ما آماده‌اند تا پاسخگوی این انتظارات رشد یافته باشند.

تعدد و تنوع دامنه فعالیت مشتریان ما باعث شده گنجینه‌ای از فرایندها و تجربه‌های حرفه‌ای از کسب‌‌وکارهای گوناگون، در اختیار ما قرار گیرد. تلفیق این دانش و استفاده از فناوری‌های روز که همواره مورد توجه گروه سیستم های مالی ، اداری و صنعتی جهش بوده، به ما کمک می‌کند تا پشتیبانی کامل و مؤثری از راهکارها و سیستم‌های خود ارائه کرده، شما را در بالابردن بهره‌وری کسب‌وکارتان یاری کنیم.

افزون بر ارائه خدمات پشتیبانی فنی از سیستم‌ها، با استفاده از نسخه‌های به‌روزشده‌ی نرم‌افزارهای گروه سیستم های مالی ، اداری و صنعتی جهش، با ایجاد هرگونه تغییر در قوانین جاری و مالیاتی کشور، تنظیمات لازم برای هماهنگی با این تغییرات در سیستم‌های شما اعمال می‌شود.

کارشناسان آموزش‌دیده‌ی پشتیبانی گروه سیستم های مالی ، اداری و صنعتی جهش آماده‌اند تا بر اساس نوع قرارداد، به پرسش‌ها و مشکلات مدیران و کاربران شما درباره سیستم‌های ما پاسخ داده و کمک‌ کنند تا در کم‌ترین زمان ممکن مسائل حل شوند.


- پوشش خدمات پشتیبانی ما

خدمات پشتیبانی گروه سیستم های مالی ، اداری و صنعتی جهش توسط شرکت‌های گروه در تهران و مراکز استان‌ها، کل کشور را زیر پوشش خود دارد. شما با توجه به نیاز، منطقه جغرافیایی و نوع کسب و کارتان، از خدمات پشتیبانی گروه استفاده کرده، می‌توانید خدمات مورد نظر خود را از میان انواع قراردادهای پشتیبانی ما انتخاب کنید.


- انواع خدمات پشتیبانی گروه سیستم های مالی ، اداری و صنعتی جهش؛

در قراردادهای پشتیبانی ما خدمات ذیل ارائه می‌شود:


  1. خدمات مشاوره‌ای متناسب با نوع کسب و کار.
  2. پاسخ‌گویی به مشکلات و رفع ابهام‌ کاربران بصورت تلفنی / حضوری / از راه دور.
  3. فرایند ارائه نسخ جدید نرم افزار و ارائه خدمات آموزش کاربران پیرو نصب نسخه جدید.
  4. برگزاری دوره های بازآموزی راهبری و کاربری.
  5. بازدیدهای دوره ای.
  6. تهیه نسخ پشتیبان از اطلاعات سیستم و خدمات مشاوره‌ای برای مراقبت از پایگاه داده‌.
  7. برقراری ارتباط با سایر سیستم ها.
  8. دریافت نقطه نظرات کاربران و بکارگیری آن در جهت بهبود عملکرد محصولات.

شما می‌توانید با توجه به نوع قرارداد پشتیبانی، از طریق پرتال مشتریان، تماس تلفنی و سرویس مراجعه حضوری، از خدمات پشتیبانی مورد نیاز خود بهره‌مند شوید.


 
آدرس دفتر مرکزی: تهران، خیابان دکتر فاطمی، تقاطع کارگر شمالی، شماره ۱۹۴ ؛  خطوط ویژه: ۴٨۵ ۴٨۵ ۲۲ (۰۲۱) ؛  ایمیل: info@JaheshSoftware.iR