امروز چهارشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۷
صفحه اصلی  خدمات
خدمات گروه نرم افزاری جهش PDF چاپ نامه الکترونیک
پس از انتخاب یک محصول خوب، بیشترین دغدغه مشتریان، خدمات پس از فروش یا همان نگهداری و پشتیبانی نرم افزار است. تربیت یک تیم مجرب و متخصص با ویژگیهای اخلاقی و رفتاری مناسب که بتواند با حفظ حرمت و ایجاد اعتماد وآرامش خاطر برای مشتریان، پاسخگوی مشکلات و ابهامات باشد ازجمله برنامه‌هایی است که همواره در دستور کار گروه نرم افزاری جهش بوده است. گروه نرم افزاری جهش خدمات پشتیبانی را بعنوان یکی ازمراحل اصلی چرخه حیات محصول و پل ارتباطی پایدار بامشتریانش می داند و همواره مجموعه جهش، تمام تلاش خود را بکار گرفته تا با رفع ابهامات و مشکلات، شرایط لازم برای استفاده کامل تر مشتریان از راهکارها و امکانات نرم‌افزارهای یکپارچه جهش فراهم گردد. تعداد و تنوع مشتریان گروه نرم افزاری جهش ازنظر نوع مالکیت، پراکندگی جغرافیایی و دامنه فعالیت کسب و کار آنها، باعث شده گنجینه‌ای ازفرایندها و تجربه‌های حرفه‌ای ازکسب وکارهای گوناگون دراختیار ما قرارگیرد. تلفیق این دانش واستفاده ازفناوری های روز که همواره مورد توجه گروه نرم افزاری جهش بوده، به ما کمک می کند تا پشتیبانی کامل و موثری از راهکارها وسیستمهای خود را ارائه کرده و مشتریان را در بالا بردن بهره وری کسب و کارشان یاری نمائیم.

jahesh-service
• خدمات گروه سیستم های مالی، اداری و صنعتی جهش
به پنج گروه اصلی زیر تقسیم می شوند:

- طراحی و پیاده سازی سیستم های خاص

- مشاوره و خدمات مالی

- اسقرار

- آموزش

- پشتیبانی

- راهکار یکپارچه (ارتباط بین مجموعه سازمان ها)

 
آدرس دفتر مرکزی: تهران، خیابان دکتر فاطمی، تقاطع کارگر شمالی، شماره ۱۹۴ ؛  خطوط ویژه: ۴٨۵ ۴٨۵ ۲۲ (۰۲۱) ؛  ایمیل: info@JaheshSoftware.iR