امروز چهارشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۷
نرم افزار حسابداری جهش نوین PDF چاپ نامه الکترونیک
accountingسیستم حسابداری به عنوان بخشی از سیستم‌های جهش نوین؛ امکان دریافت، طبقه‌بندی، جمع‌بندی و یکپارچه‌سازی اطلاعات مالی از سایر سیستم‌ها همچون انبار، فروش، دریافت و پرداخت، دارایی ثابت، حقوق و دستمزد و بهای تمام شده را به‌صورت خودکار فراهم کرده و گزارش‌های مالی یکپارچه‌ای را از وضعیت سازمان در ابعاد مختلف به شما ارائه می‌کند.
این سیستم ضمن کمک به مدیران برای کنترل و برنامه‌ریزی‌های مدیریتی، امکان ارزیابی واحدهای تجاری در مسیر حرکت به سمت اهداف تعیین شده را برای ذینفعان داخلی و خارجی فراهم می‌کند.
همچنین به کمک زیرسیستم حسابداری ارزی جهش نوین می‌توانید به راحتی معاملات ارزی و صورت‌های مالی عملیات خارجی سازمان خود را به واحد پول گزارش‌گری ملی تسعیر کرده و به دقت کار انعکاس معاملات ارزی و عملیات خارجی درصورت‌های مالی واحد تجاری خود را انجام دهید وگزارش‌های روشنی را به حسابرسان ارائه کنید.


♦ اهمیت و اهداف نرم افزار حسابداری جهش نوین:

- انسجام بخشیدن به اطلاعات مالی؛
دیگر نیازی نیست که برای ایجاد یک گزارش مالی جامع در سطح سازمان، اطلاعات مختلفی را از بخش‌ها و سیستم‌های مختلف سازمان جمع‌آوری کرد و در یک کار طاقت فرسا و با ابزارهای معمولی آن‌ها را تحلیل کرد، حسابداری جهش نوین، تمامی این اطلاعات را در قالبی یکسان جمع‌آوری‌ کرده و با تجزیه و تحلیل لازم در اختیار شما قرار می‌دهد.


- به‌هنگام نگهداشتن اطلاعات مالی؛
اطلاعات مالی همزمان با انجام عملیات می‌توانند به سیستم جهش نوین منتقل شوند، بنابراین، همواره اطلاعات مالی به‌هنگام خود را مرور می‌کنید، تنها کافی است دیگر سیستم‌های یکپارچه جهش نوین را در کنار سیستم حسابداری پیاده‌سازی و تنظیم کنید.


- تأمین اطلاعات مالی برای تصمیم‌گیری مدیران؛
تصمیم‌گیری بر مبنای اطلاعات منسجم و به‌هنگام مالی، صحیح‌ترانجام خواهد پذیرفت، و چه بهتر که این اطلاعات به سادگی و سرعت در اختیار مدیران باشد.


- گزارش‌دهی ساده و کم‌هزینه به ذینفعان بیرونی سازمان؛
ذینفعان بیرونی به گزارش‌هایی از سازمان شما نیاز دارند که صحت آن‌ها بسیار مهم است. این گزارش‌ها را بدون دغدغه از سیستم جهش نوین استخراج کنید. ساختارهای قانونی و متداول این گزارش‌ها از پیش‌ تعریف شده و نیازی ندارید آن‌ها را طراحی کنید.



- برخی از امکانات نرم افزار حسابداری جهش نوین:

سیستم حسابداری مالی جهش نوین، امکانات متنوع بسیاری دارد. امکانات و ویژگی های اصلی این نرم افزار را  می توان در قالب طبقه بندی های زیرین برشمرد :

۱. طبقه بندی و معرفی سر فصل های حسابداری در ۶ سطح حسابهای گروه، کل، معین، تفصیلی۱ (تفصیلی)، تفصیلی۲ (مرکز هزینه) و تفصیلی۳ (پروژه). (سطوح تفصیلی ، مرکز هزینه و پروژه به صورت شناور طراحی گردیده است)
۲. معرفی قرار داد ها و پروژه ها به عنوان یک سطح مستقل حسابداری و ثبت کلیه اطلاعات مربوط به آن ها و همچنین امکان طبقه بندی مراکزهزینه و پروژه.
۳. تعیین ویژگی و مشخصات حساب های معین بر اساس : ارزی ، مقداری ، ویژگی پیگیری، ماهیت حساب و ارتباط با سایر سیستم ها.
۴. ثبت اطلاعات اسناد به صورت یادداشت، موقت، بررسی شده و دائم.
۵. معرفی سطح دسترسی کاربران بر اساس سلسله مراتب سازمانی، سرفصل حساب ها و سال مالی به اطلاعات اسناد و گزارشات.
۶. ثبت روزهای تعطیل در یکسال و ثبت و ویرایش اسناد براساس روزهای غیرتعطیل.
٧. نگهداری اطلاعات گردش اسناد در سلسله مراتب سازمانی.
٨. ورود اطلاعات یک سند خاص با تاریخ های مختلف توسط کابران متعدد به صورت همزمان.
۹. امکان ثبت تاریخ سررسید ، شماره اعتبارات و تعداد در اسناد حسابدارای.
۱۰. طبقه بندی اسناد به وسیله معرفی گروه اسناد؛ همچون سند حقوق و دستمزد، انبار، اصلاحی، افتتاحیه و ...
۱۱. عملیات کپی سند توسط سیستم و امکان تغییر در سند کپی شده.
۱۲. شناسایی اسناد ارسالی از سایر سیستم ها و جلوگیری از تکرار اطلاعات برای حفظ یکپارچگی اطلاعات.
۱۳. برسی اسناد پس از دوره موقت برای کنترل دوباره اسناد صادر شده.
۱۴. درج ضمائم مورد نیاز جهت اسناد. (درج عکس و اسناد اسکن شده)
۱۵. جستجو در اسناد به شیوه های مختلف همچون طبقه بندی صورت گرفته برای نوع سند، مبلغ بدهکار و بستانکار سند، شرح سند، شرح آرتیکل سند و ...
۱۶. ادغام اسناد با شماره و تاریخ جدید.
۱٧. مرتب سازی اسناد بر حسب تاریخ و اختصاص شماره سند جدید.
۱٨. ایجاد ترتیب لازم در اسناد حسابداری توسط سیستم به دستور کاربر و ثبت اطلاعات قبلی اسناد در بایگانی و پیوست اسناد.
۱۹. انجام عملیات بستن حساب های موقت (سود و زیان) و تعدیل ما هیت حساب ها برای اصلاح مانده حساب ها. (بستن حساب ها بصورت هوشمند و در سطوح مختلف)
۲۰. صدور اسناد بستن حساب ها ،افتتاحیه و اختتا میه توسط سیستم و برگرداندن سند تعدیل ماهیت حساب ها در سا ل بعد. (بدون محدودیت درشماره و تاریخ صدور اسناد)
۲۱. ارسال اسناد بستن حسابها ، افتتاحیه، اختتامیه و ... قبل از صدور به نرم افزارهایی همچون Excel.
۲۲. تبدیل اسناد موقت به اسناد دائم به شیوه های مختلف. (بصورت اختیاری)
۲۳. چاپ اسناد حسابداری در سطح کل و معین یا تمامی سطوح بصورت تکی یا سریالی.
۲۴. کنترل در چاپ اسناد حسابداری.
۲۵. و ...


- برخی از امکانات ویژه نرم افزار حسابداری جهش نوین:

۱. دریافت اطلاعات سر فصل حساب ها از نرم افزار ها یی همچون  Excel و ...
۲. دریافت اطلاعات اسناد حسابداری از نرم افزار ها یی همچون Excel و ...
۳. امکان استفاده از نرم افزار بصورت چند شرکتی و معرفی شرکت ها و نمایندگی های مختلف و انجام عملیات مختلف بصورت مجزا.
۴. امکان تبادل اطلاعات همچون سر فصل حساب ها و اسناد بین شرکت ها و نمایندگی های مختلف. (قابلیت چند شرکتی)
۵. امکان تهیه گزارشات ترکیبی و تجمیعی از چندین شرکت و یا نمایندگی. (قابلیت چند شرکتی)
۶. گزارش ساز حسابداری. (جهت ایجاد گزارش های مختلف همچون سود و زیان)
٧. گزارش ساز ۳ بعدی.
٨. گزارش تجزیه سنی. (وضغیت دریافتی و پرداختی فاکتورها، نسبت به اسناد حسابداری)
۹. تهیه صورت گردش کالا از اسناد حسابداری.
۱۰. تهیه گزارش صورت های مالی.
۱۱. امکان ارسال SMS از لیست بدهکاران و بستانکاران.
۱۲. امکان ارائه گزارشات بر روی تلفن های همراه هوشمند و تبلت (Android Service).
۱۳. امکان طراحی فرمت چاپی کلیه فرم ها و گزارشات در محیط Fast Report .
۱۴. و ...


- برخی از گزارش های  نرم افزار حسابداری جهش نوین:

در سیستم حسابداری مالی جهش، کلیه گزارش های رایج در فرهنگ سیستم های مالی به صورت استاندارد طراحی شده است. علاوه بر گزارش های استاندارد، ابزار توانمند گزارش پویا و همچنین ابزار گزارش ساز برای طراحی و ساخت گزارش های خاص، در اختیار کاربر قرار دارد تا بتواند به سهولت گزارش های مورد نظر خویش را تهیه کند.

برخی از گزارش های استاندارد سیستم عبارت اند از :

۱. مرور حساب های جامع؛ در کلیه سطوح به صورت ساده و تحلیلی، بررسی گردش حساب ها و اسناد حسابداری.
۲. نمایش درخت ها حساب بر اساس حسابهای گروه و کل و معین.
۳. تراز های ساده و تحلیلی (۴ و ۶ ستونی) در سطوح مختلف حساب ها.
۴. تراز مقایسه ای بر حسب ماه از کلیه سطوح حسابداری.
۵. تراز و گردش حساب های ریالی و مقداری و حسابهایی که ویژگی پیگیری دارند.
۶. گزارش از حسا بهای را کد یا فاقد گردش.
٧. تطبیق حساب ها و ارائه ی گزارش های آنالیز مانده حساب ها.
٨. تهیه اعلامیه بدهکار و بستانکار و ثبت سوابق اعلامیه های ارسالی.
۹. دفتر روزنامه بر اساس ریز اسناد و اسناد کل.
۱۰. دفتر کل بر اساس ریز اسناد و اسناد کل.
۱۱. تهیه سندکل برای ثبت دفاتر قانونی در مقاطع زمانی انتخابی کابر.
۱۲. دفاتر معین و سایر سطوح به صورت ساده و تحلیلی.
۱۳. امکان گزارش گیری از اسناد موقت و دائم در تمامی گزارشات بصورت تفکیکی و تجمیعی.
۱۴. امکان گزارش چند سالانه. (برخی از گزارش های استاندارد یاد شده در بالا را می توان به صورت مقایسه ای در سال های مالی مختلف یا بدون در نظر گرفتن محدودیت سال مالی نیز تهیه نمود)
۱۵. ارسال اطلاعات به نرم افزار هایی همچون Excel و ... برای تهیه گزارش های مطلوب و مورد نظر کاربر.
۱۶. و ...

 
آدرس دفتر مرکزی: تهران، خیابان دکتر فاطمی، تقاطع کارگر شمالی، شماره ۱۹۴ ؛  خطوط ویژه: ۴٨۵ ۴٨۵ ۲۲ (۰۲۱) ؛  ایمیل: info@JaheshSoftware.iR