امروز جمعه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۷
نرم افزار خدمات پس از فروش جهش نوین PDF چاپ نامه الکترونیک

after-saleپس از انتخاب یک محصول خوب، بیشترین دغدغه مشتریان؛ خدمات پس از فروش یا همان نگهداری و پشتیبانی محصول است. داشتن یک نرم افزار جامع و یکپارچه جهت مدیریت مشتریان و ارائه خدمات پس از فروش در کنار یک تیم مجرب و متخصص با ویژگیهای

اخلاقی و رفتاری مناسب که بتواند با حفظ حرمت و ایجاد اعتماد و آرامش خاطر برای مشتریان، پاسخگوی مشکلات و ابهامات آنها باشد ازجمله برنامه‌هایی است که همواره در دستور کار شرکت های تولیدی و بازرگانی بوده و می باشد. گروه نرم افزاری جهش، راهکار نرم افزاری خدمات پس از فروش خود را که بعنوان یکی از مراحل اصلی چرخه حیات محصول و پل ارتباطی پایدار بامشتریان می داند در نرم افزار خدمات پس از فروش جهش نوین، تمام تلاش خود را بکار گرفته تا کلیه نیازها، شرایط لازم برای استفاده کامل تر مشتریان از راهکارها و امکانات فراهم گردد. تعداد و تنوع مشتریان نرم افزار خدمات پس از فروش جهش نوین ازنظر نوع مالکیت، پراکندگی جغرافیایی و دامنه فعالیت کسب و کار آنها، باعث شده گنجینه‌ای ازفرایندها و تجربه‌های حرفه‌ای ازکسب وکارهای گوناگون دراختیار ما قرارگیرد. تلفیق این دانش و استفاده ازفناوری های روز که همواره مورد توجه گروه نرم افزاری جهش بوده و همچنین به ما کمک می کند تا راهکارهای کامل و موثری را ارائه نموده و مشتریان را در ارتقاء بهره وری کسب و کارشان یاری نمائیم.

در اين راهكار نرم افزاري تلاش شده است تا تمامي نيازهاي يك نماينده در جهت يكپارچه سازي ، مديريت بهتر امور ، كاهش هزينه ها، افزایش درآمد و نظارت بيشتر بر پرسنل و پاسخگويي سريعتر به مشتريان در نظر گرفته شود.


♦ اهمیت و اهداف نرم افزار خدمات پس از فروش جهش نوین:

  • نگهداري اطلاعات و سوابق خدمات ارائه شده به مشتريان
  • مديريت ارتباط با شركت هاي ارائه دهنده گارانتي
  • ارتباط با نرم افزار های حسابداری ، انبار و فروش؛ همچنین مديريت انبار و گردش قطعات
  • مديريت و نظارت بر نحوه عملكرد تكنسين ها


- برخی از امکانات نرم افزار خدمات پس از فروش جهش نوین:

1. ارتباط با سیستم های حسابداری ، انبار و فروش.
2. امکان معرفی نوع و گروه محصولات و ارتباط آن با محصولات معرفی شده در انبار.
3. معرفی نوع و درجه اهمیت درخواست خدمات.
4. طبقه بندی آدرس؛ اعم از کشور، استان، شهر، منطقه، ناحیه و ...
5. معرفی سریال محصولات و همچنین ثبت تاریخ شروع (تولید) و پایان گارانتی (انقضاء) و نیز صدور کارت گارانتی.
6. امکان کنترل تمامی مراحل خدمات پس از فروش بر اساس تاریخ شروع و پایان گارانتی. (شمسی / میلادی)
7. امکان اختصاص سریال محصولات با فاکتور فروش (درصورت صدور فاکتور فروش از طریق نرم افزار جهش نوین).
8. امکان ثبت اطلاعات کامل مشتریان و همچنین تغییر مشتری (فروش به شخص دیگر) و آدرس (جابجایی) برای سریال محصولات.
9. امکان لغو دوره گارانتی در صورت استفاده نادرست.
10. معرفی عوامل درخواست خدمات به تفکیک نوع محصولات.
11. معرفی عوامل و انواع خدمات به تفکیک نوع محصولات همراه با قیمت.
12. معرفی هزینه ها (عوامل افزاینده و کاهنده) خدمات.
13. معرفی کارشناس / تکنسین خدمات.
14. امکان معرفی تقویم سرویس ادواری جهت محصولات دارای گارانتی.
15. ثبت درخواست خدمات.
16. ابطال درخواست خدمات.
17. ارجاع درخواست خدمات به کارشناس و معین نمودن تاریخ و زمان جهت انجام خدمات و همچنین مشخص نمودن کارشناس ارشد و کارشناسان همراه.
18. کارتابل اختصاصی ویژه کارشناس خدمات.
19. ثبت صورتجلسه و گواهی خدمات پس از فروش ؛ اعم از تاریخ و زمان شروع و پایان ، خدمات انجام شده (گارانتی/ غیر گارانتی) ، قطعات و کالاهای مصرفی (گارانتی/ غیر گارانتی) و داغی آنها ، سایر هزینه ها اعم از مالیات ، ایاب و ذهاب و ... و صدور صورتحساب خدمات و ارسال به کارتابل مدیر خدمات پس از فروش پس از تایید صورتجلسه و گواهی خدمات.
20. تایید نهایی درخواست خدمات و صورتجلسه گواهی خدمات توسط مدیر خدمات پس از فروش.
21. صدور حواله قطعات مصرفی و رسید قطعات داغی پس از تایید نهایی درخواست خدمات.
22. صدور سند حسابداری جهت خدمات انجام شد و سایرهزینه های مربوطه.
23. و...


- برخی از امکانات ویژه نرم افزار خدمات پس از فروش جهش نوین:

1. دریافت اطلاعات پایه و فاکتورهای خدمات پس از فروش از نرم افزار ها یی همچون  Excel و ...
2. امکان استفاده از نرم افزار بصورت چند شرکتی و معرفی شرکت ها و نمایندگی های مختلف و انجام عملیات مختلف بصورت مجزا.
3. امکان تبادل اطلاعات خدمات پس از فروش بین شرکت ها و نمایندگی های مختلف. (قابلیت چند شرکتی)
4. گزارش ساز ۳ بعدی.
5. امکان ارسال SMS پس از هر مرحله، جهت مشتری (درخواست کننده خدمات).
6. امکان ارسال SMS پس از ارجاع درخواست خدمات، جهت کارشناس (تکنسین) ارشد.
7. پیگیری و ثبت وضعیت مشتری (شرح حال بصورت مختصر) پس از ارائه خدمات (Happy Call).
8. امکان انجام عملیات ثبت فاکتور خدمات پس از فروش و ارائه گزارشات بر روی تلفن های همراه هوشمند و تبلت (Android Service).
9. امکان طراحی فرمت چاپی کلیه فرم ها و گزارشات در محیط Fast Report .
10. و ...


- برخی از گزارش های  نرم افزار خدمات پس از فروش جهش نوین:

1. گزارش از سریال محصولات به تفکیک گارانتی / غیر گارانتی، ابطال شده، لغو دوره گارانتی،نام مشتری، آدرس محل استقرار و...
2. گزارش از درخواست خدمات ثبت شده / ابطال شده.
3. گزارش جامع پیگیری درخواست خدمات پس از فروش.
4. گزارش از سرویس های ادواری.
5. گزارش از گواهی های خدمات پس از فروش.
6. تاریخچه خدمات ارائه شده به تفکیک سریال محصولات.
7. گزارش از کارشناسان (تکنسین) خدمات پس از فروش بر اساس خدمات ارائه شده.
8. گزارش پایش خدمات پس از فروش.
9. و...
 
آدرس دفتر مرکزی: تهران، خیابان دکتر فاطمی، تقاطع کارگر شمالی، شماره ۱۹۴ ؛  خطوط ویژه: ۴٨۵ ۴٨۵ ۲۲ (۰۲۱) ؛  ایمیل: info@JaheshSoftware.iR