نرم افزار انبار مینی جهش (ویژه کسب و کارهای کوچک) | ![]() | ![]() | ![]() |
![]() در این سیستم امکان انجام تمام عملیات مربوط به انبارگردانی و شناسایی اضافات و کسورات انبار نیز در نظر گرفته شده است و در نهایت با ثبت اسناد حسابداری مربوطه، اطلاعات مالی کاملی در اختیار مدیران شرکت قرار خواهد گرفت. استفاده از گزارشهای کامل و دقیق این سیستم و همچنین یکپارچگی منسجم اطلاعاتی آن با سایر سیستمهای زنجیره ارزش سازمان مانند تدارکات، تولید و فروش، راهکاری قدرتمند را در اختیار سازمانها قرار میدهد تا در برنامهریزی و تصمیمگیری خرید مواد و فروش محصولات، استفاده بهینه از منابع شرکت را تجربه کنند. ♦ اهمیت و اهداف نرم افزار انبار و حسابداری انبار مینی جهش: - افزایش دقت در اطلاعات تعدادی و مالی؛ از طریق اعمال کنترلهای دقیق بر مبنای حقوق دسترسی تعریف شده و نیز جلوگیری از خطاهای کاربری، اشتباهات محاسباتی تعدادی و ریالی کاهش یافته و با اتکا به اعمال کنترلهای دقیق در زمان ثبت و محاسبه، قابلیت اطمینان گزارشهای مرتبط با موجودیهای انبار افزایش مییابد. - تسهیل گزارشگری تعدادی و مالی؛ همواره ذینفعان بیرونی و مدیران سازمان به گزارشهایی از سازمان شما نیاز دارند که صحت آنها بسیار با اهمیت است. این گزارشها را میتوان بدون دغدغه و در کمترین زمان ممکن از سیستم انبار و حسابداری انبار جهش نوین استخراج کرد. ساختارهای متداول این گزارشها از پیش تعریف شده است و نیازی به طراحی آنها نیست. - کاهش زمان ثبت و نگهداری اطلاعات مالی؛ سیستم انبار و حسابداری انبار نرم افزار جهش نوین، با آسانسازی و خودکارسازی قیمتگذاری کالاها به روشهای استاندارد و منطبق با سند مبنا، همچنین تشخیص حسابهای بدهکار و بستانکار هر یک از رویدادهای مالی، زمان مورد نیاز برای ثبت اطلاعات اسناد حسابداری را کاهش داده و ثبت اسناد حسابداری انبار و تهیه گزارشهای مالی مربوطه را تسهیل میکند. - بهبود تصمیمگیری؛ به دلیل دسترسی سریع و بی واسطه به اطلاعات صحیح و قابل اتکاء و یکپارچگی این اطلاعات با مجموعه سیستمهای مالی، بازرگانی و حسابداری مدیریت، مدیران میتوانند تصمیماتی بهتر و سریعتر بگیرند. - برخی از امکانات نرم افزار انبار مینی جهش: 1. تعریف یک یا چند انبار و ثبت گردش کالا در آنها (انبار شناور می باشد). 2. تعریف شناسنامه کالا به صورت طبقه کالا، واحد اول و دوم، وزن، ابعاد، حجم، نقطه سفارش و بحرانی و ... 3. معرفی خدمات و همچنین نوع / طبقه خدمات. 4. تعریف بارکد، ایران کد برای کالا و چاپ بارکد. 5. معرفی سریال کالا، به انضمام تاریخ تولید و انقضاء. 6. معرفی واحد دوم کالا / نوع بسته بندی. 7. ثبت گردش کالا به هنگام عملیات انبارگردانی و صدور حواله و رسید برای چندین انبار؛ براساس دسترسی کاربران به انبارهای مختلف. 8. ثبت رسید و حواله کالا. 9. انتقال کالا بین انبارها به تفکیک تعداد و مقدار. 10. کنترل قیمت و ثبت تغییرات لحظه ای قیمت. 11. قیمت گذاری انبار بصورت هوشمند بر اساس روش های میانگین و FIFO . 12. جستجوی لیست اقلام در یک یا چند انبار به شکل همزمان. 13. و ... - برخی از امکانات ویژه نرم افزار انبار مینی جهش: 1. دریافت اطلاعات کالا، رسید، حواله و انبارگردانی از نرم افزار ها یی همچون Excel و ... 2. امکان استفاده از نرم افزار بصورت چند شرکتی و معرفی شرکت ها و نمایندگی های مختلف و انجام عملیات مختلف بصورت مجزا. 3. امکان تهیه گزارشات ترکیبی و تجمیعی از چندین شرکت و یا نمایندگی (قابلیت چند شرکتی). 4. امکان طراحی فرمت چاپی کلیه فرم ها و گزارشات در محیط Fast Report . 5. و ... - برخی از گزارش های نرم افزار انبار مینی جهش: 1. گزارش جامع انبار. 2. گزارش کاردکس تعدادی و ریالی (میانگین و FIFO). 3. انواع گزارشات مربوط به تاریخ عملیات و مدیریت انبار. 4. و ... |