امروز پنجشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۷
نرم افزار فروش فروشگاهی (POS) مینی جهش PDF چاپ نامه الکترونیک
toryراهکار مدیریت فروش فروشگاهی مینی جهش؛ امکان یکپارچه‌سازی عملیات فروش فروشگاهی را به صورت متمرکز، با ارسال اطلاعات فروشگاه‌های مختلف به دفتر مرکزی و تهیه گزارش‌های متمرکز، فراهم می‌سازد. این راهکار یکپارچه، متشکل از نرم‌افزار «فروش فروشگاهی جهش نوین» همراه با نرم‌افزارهایی چون حسابداری، انبار و دریافت و پرداخت است. سیستم فروش فروشگاهی اطلاعات پایه را از سیستم‌های انبار و خزانه‌داری دریافت کرده و خروجی تراکنش‌های روزانه را برای آن‌ها می‌فرستد. این امر منجر به یکپارچگی در تمامی فرایندهای سازمانی می‌شود.
با مدیریت مکانیزهٔ فروش فروشگاهی سرعت، دقت و صحت عملیات فروشگاهی افزایش می‌یابد.

♦ اهمیت و اهداف نرم افزار فروش فروشگاهی (POS) مینی جهش:

- پوشش نیازهای سازمان در تمامی دفا‌تر و شعب به صورت متمرکز؛
راهکار فروش فروشگاهی جهش نوین با انعطاف‌پذیری مناسب، نیازهای سازمان را در سطوح مختلف سازمانی اعم از دفتر مرکزی، مناطق و شعب، فروشگاه‌ها و غرفه‌ها پوشش می‌دهد. همچنین با توجه به ساختار سازمانی و تغییرات احتمالی، به راحتی در تمامی سطوح، قابلیت پیاده‌سازی دارد و می‌تواند از فرایندهای تأمین، فروش، دریافت و پرداخت و... در هر سطحی پشتیبانی کند. این امر به کنترل بیشتر فرایندهای داخلی فروشگاه‌ها می‌انجامد و مدیریت متمرکز را امکان‌پذیر می‌سازد.


- برخی از امکانات نرم افزار فروش فروشگاهی (POS) مینی جهش:

1. صدور فاکتورهای فروش و مرجوعی از فروش.

2. ثبت گردش کالا به هنگام صدور فاکتور برای چندین انبار، بر اساس دسترسی کاربران به انبارهای مختلف.

3. ارتباط با سیستم بارکد خوان و کشوی پول به صورت کاملاً هوشمند.

4. ثبت زمان و مشخصات صندوق دار بصورت خودکار در فاکتورها.

5. کنترل ورود و خروج کالاها از انبار مرکزی به شعبات دیگر.

6. ثبت چک، بن کارت، کد رهگیری کارت خوان و مشخصات مشتریان به تفکیک فاکتورهای صادر شده (کنترل دریافت و پرداخت مشتریان).

7. امکان ثبت تاریخ روزهای فروش ویژه و همچنین تعریف تخفیف برای هرکالا جهت روزهای فروش ویژه.

8. امکان ارائه تخفیف کلی یا تعدادی برای کالا (بر اساس سطوح دسترسی کاربران).

9. بستن صندوق های فروشگاه به تفکیک کاربران صندوق در هر شیفت کاری.

10. محاسبه قیمت تمام شده.

11. انتقال فاکتورها از شعب به دفتر مرکزی پس از قطعیت عملیات.

12. ارتباط با سیستم های حسابداری و انبار و صدور خودکار سند حسابداری پس از قطعیت عملیات.

13. تهیه گزارشات جامع، تخصصی و تحلیلی ویژه مدیران.

14. ارسال و دریافت اطلاعات از نرم افزارهایی همچون Excel  و ...

 
آدرس دفتر مرکزی: تهران، خیابان دکتر فاطمی، تقاطع کارگر شمالی، شماره ۱۹۴ ؛  خطوط ویژه: ۴٨۵ ۴٨۵ ۲۲ (۰۲۱) ؛  ایمیل: info@JaheshSoftware.iR